Wednesday, November 11, 2009

Miss u so much!!!

Ni adik aku yang bongsu. Nama dia MUHAMMAD ARIFF AIMAN BIN MAT YUSA (aku yang bagi nama ni..hehe). Dia berumur 5 tahun dan dah sekolah di tadika. Rindu sangat2 kat die ni. Dia ni nakal tapi comey. Dialah penawar n jantung hati kami sekeluarga...cewah...







Aiman dengan beca die. Siap bendera johor lagi. Patriotik betul aiman ni. Bagus2...Beca ni pak ujang aku buatkan khas untuk aiman. Masa tu aiman belum pandai bawak basikal sendiri. Belum boleh imbang badan. So, pak ujang pun buatkan beca ni untuk die. Sambil2 tu bolelah dia bawak sepupu-sepupu yang lain naik beca ni.

1 comments:

rossees said...

Salam,

Bestnya dapat bagi nama kat adik..
Selalunya yang sulong mesti ngam dengan yang bongsukan? heheh..Aku bongsu =P
Tapi aku ada anak saudara umur dah 6 tahun...lebih kurang macam Aiman jugak..dia pun suke 'manje2' ngan aku..huhu...kreatif betul lah Pak Anjang ini ;)Sangat bagus!